Żeglarski letni sezon 2012 został otwarty!

Ahoj Żeglarze!

Jak chyba wiecie, tegoroczny sezon rozpoczęliśmy dosyć wcześnie, bo już w połowie kwietnia.

Przewidywany był treningowy rejs kilku jachtów, połączony z wyścigami o "Kufel Prawdziwej Przygody", jednak wczesny termin rejsu odstraszył prawdopodobnie większość potencjalnych uczestników.

W tej sytuacji zdecydowaliśmy się, my najtwardsi i najbardziej zakręceni na punkcie żagli, połączyć swe siły i wycharterowaliśmy tylko jedną łódkę... ALE JAKĄ!!!

Była nią nowiutka Salona 38 RMC - prawdziwe Ferrari w swojej klasie!
Oj! Na wrześniowych regatach ciężko będą miały inne, nawet większe jachty!

Nasza "Tequila" chodziła "jak żyletka" i to pomimo, że miała żagle ze starszej i mniejszej Salony 37!

W trakcie rejsu ćwiczyliśmy przede wszystkim starty i trym żagli, a jako że na pokładzie było trzech skiperów, to możecie się domyśleć, ile różnych pomysłów padało i ile różnorakich kombinacji zostało wypróbowanych...

Trasę naszej wycieczki tak dobraliśmy, żeby zawiną do większości portów przewidzianych na postoje w trakcie V Regat PSB i zapewniam, że wszystkie po raz pierwszy widziane miejsca przekroczyły nasze oczekiwania!

Chociaż nie było to głównym celem wyprawy, to jednak wypróbowaliśmy nowy "gadget", który chcielibyśmy zastosować również na Regatach PSB. Mieliśmy ze sobą dwie kamery "action", które mocowaliśmy na relingach, rurkach przy zejściówce i na maszcie. Dodatkowo Maciek kręcił również fimy swoim iPhonem, tak że po przyjeździe do domu, miałem do dyspozycji 18 godzin materiału filmowego.

Oczywiście, jako że była to pierwsza próba, nie wszystkie clipy dało się wykorzystać, niektóre miejsca zamocowania nie spełniły oczekiwań co do jakości i ciekawości ujęć, ale większość pomysłów dała zadawalające rezultaty i w efekcie powstał filmik, który widać powyżej.

Na koniec już chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom rejsu za wspaniałą przygodę i zaprosić wszystkich na przyszłoroczny rejs wiosenny: naprawdę warto!

Prawdziwa Przygoda by Marek and Jacek
Design by : Place your Website.